Tuesday, April 11, 2017

KOMBI KLASS VI BESLUTTET IKKE PROTESTERE. 10. KLASS

author.  Andrew. B

KOMBI KLASS VI BESLUTTET  IKKE PROTESTERE.

Add caption
Det er et afrikansk ordtak som sier at når to elefanter slåss, er det gress som lider. Dette blir et vendepunkt som utløste våre tanker for å komme opp med et forslag for politikere at barna ikke vil huske deg for de materielle tingene du gir dem. Men det de vil huske på er den utdanningen som du gir. 

For å sikre at vår interesse er tatt var på, har vi utviklet en ide som kan hjelpe oss å skape en effektiv skole annonse som vi trodde vil fange Politikernes interesse for å jobbe sammen med oss. ​​Dette betyr at politikerne kan være i stand til å funger som rådgiver men ikke bestemme for oss.

På grunn av dette, bestemte vi å bruke en rekke farger: gul, oransje, rosa, rød og lignende. Dette er fordi disse fargene er aktive, iøynefallende farger med en vennlig natur. 
Add caption


Vi håper at dette vil tiltrekke seg oppmerksomhet fra politikere og opinionsledere i lokalsamfunnene. I tillegg, brukte vi disse fargene på vår plakat for å fange politiker oppmerksomhet så raskt som mulig. 

Dette kan hjelpe oss å sende ut et kraftig signal til betrakteren selv før de har hatt tid til å lese og forstå hva reklame er fremme.
Bakgrunn til plakaten var rød. Dette signaliserte fare. Hvorfor det? Dette er fordi evolusjonære teorier mener at tidlig mann lært å assosiere rød med fare. Dette har blitt brukt fordi vi ønsket å stimulere Politikerne til å skape en positivt og kraftig oppfatning.

De fleste av våre bilder på vår plakat var så følelsesmessig og hjerteskjærende. For eksempel, Malala`s bildene var brukt i plakaten fordi hun er en aktivist og ble skutt tre ganger i hodet av Taliban. Hun jobbet for menneskerett, utdanning for jenter og barn og kvinner rettigheter i hjemlandet. Hun også fikk en nobelpris grunn av hennes aktivisme.

Add caption
En annen hjerteskjærende bildene var bare en uskyldig ung gutt som holder en kort sak, krysset en jernbanelinje. Dette betyr at hvis en virkelig har bevisst framstiller de bildene oppriktig vondt. Dette blir brukt fordi for å vise den ironisk bevise for politikeren at å nekte barna deres valg til utdanning er som å begå selvmord i sitt fremtidige liv.

Vi har også brukt Kombi E klassebilde som er knyttet til to andre bilder av to jenter som lurte på det som skal skje i deres liv. På dette bildet ønsket vi å bevise for politikeren at kombinasjonen klasse er nøkkelen til å låse opp den gylne døren til frihet uten, er vår fremtid et levende helvete derfor vi trenger aksept, toleranse og forståelse, og det er den mest betydning for frykt for våre liv er overalt.

Add caption
Hovedmålet vårt var å bevise politikerne at ungdomstiden er svært følsomme både psykologisk, følelsesmessig og fysisk. 

Derfor trengte vi å få en dyptfølt betraktning som vil hjelpe oss å konsolidere kunnskap, motivasjon og relevant kompetanse i et åpent miljø. Også målet var at politikeren må forstå at disse ungdommene trenge voksene som de kan stole på, et trygt miljø, et åpent samfunn. Dette skaper muligheter for gode læring, jobbe samme med aldersgruppe. Ungdommer liker ikke å bli redde, misforstått og kritisert av voksene eller andre i nettverket.
 Hvis du ønsker å vite saker som gjelder kombinasjonen klasse, må du spør oss. Detter er fordi vi er ofrene som blir berørt i denne situasjonen. Fordi det det er ikke røyk uten ild. Derfor er det viktig at nå informasjon er trengt må folk spørre oss fordi vi liver i situasjonen( sørgende i store mengder følelsen trist). Vi også lurer på hvordan Drammen kommune høyre politiker faktisk vil skygge unna fornyer kombinasjonen klasse prosjekt.


World Education Research Association (WERA) mener at når de unge blir engasjert til å gjøre positive beslutninger for seg selv gi det dem kompetanse til å kunne samhandle positivt med verden rundt dem. Også forskning viser at når ungdommer jobber sammen (i gruppe), få de 100% bedre resultater enn de jobber alene.
Add caption
Likevel mener Verdens helseorganisasjon at elevene spiser frokost på skolen skildrer sosialitet, kjærlighet, synlighet forståelse og styrke relasjoner, og derfor føler vi at det 100% uten kombinasjon klasse vårt er håpløs med ingen visjon.

Add caption
 Vi tror at de som skal lese våre artikler vil føle emosjonelle, hjerteskjærende, trist, sint, og samtidig troverdig og tillit. Artikkelen er meningsfullt, logikk, interessant og kan bidra med hjelp kombinasjon klasse.

hvorfor er vi demonstrere? Det er fordi vi er bekymret og våre følelser blir såret. Hvorfor kan vi ikke ha konsistent læringsutbytte i denne skolen som andre skoler i kommunen? Hvorfor er vi diskriminert alltid nå det gjelder læring. Hvorfor må vi fornye søknaden hver gang i utdanningssystemet? Vi tror at det er ikke logisk nok for Drammen kommunen til nekte å fornye vårt søknader neste året.  

No comments:

Post a Comment

KISITU MUHAMMED ALLAS KIBUUKA MEDDIE

A THIEF AND LAND FRAUD STER   CASE .  No,564/2021;CRB 342/2021 A THIEF AND LAND FRAUD STER   CASE .  No,564/2021;CRB 342/2021